بررسی تاثیر ابعاد شایستگی هوش تجاری بر عملکرد بازاریابی با در‌نظر گرفتن نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری

حسین نوروزی؛ مبینا رحمانی گوهر؛ حسین ایمانی پور

دوره 4، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 401-417

چکیده
  هدف: با توجه به تغییراتی که در سال‌های اخیر در روند کسب‌و‌کارها اتفاق افتاده، توجه به مقوله هوش تجاری موضوع مهمی شده­ است. لذا پژوهش حاضر به بررسی تاثیر ابعاد شایستگی هوش تجاری بر عملکرد بازاریابی با در‌نظر گرفتن نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در کسب‌و‌کار‌های گردشگری می‌پردازد.روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر ازلحاظ هدف کاربردی ...  بیشتر

تاثیر هوش تجاری بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی تسهیم دانش، نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی

حسین نوروزی؛ سهیلا خدامی؛ زهرا عبیدی

دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 371-386

چکیده
  هدف: این تحقیق به بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی تسهیم دانش، نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی می‌پردازد.روش‌شناسی پژوهش: پژوهش ذیل از نظر هدف، از نوع کاربردی است. از آنجاییکه این پژوهش به بررسی رابطه چند متغیر بطور مثال، رابطه متغیر هوش تجاری بر عملکرد شرکت می‌پردازد و به نه دستکاری آن‌ها پرداخته می‌شود، ...  بیشتر

تاثیر قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌ها با میانجی‌گری نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار

حسین نوروزی؛ رسول نصرت‌پناه؛ اسماعیل اسماعیل‌پور

دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 278-296

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر به بررسی تاثیر قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق نقش میانجی‌گری نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار و تعدیل گری پویایی محیطی درک شده می‌باشد.روش‌شناسی پژوهش: ﭘﮋوﻫﺶ حاضر از لحاظ هدف کاربردی و ماهیتی توصیفی-پیمایشی دارد. جامعه آماری پژوهش، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان تهران ...  بیشتر